Bir Çılgının İçinde izle

Bir takım küçük uzaylılar yaptıkları garip uzay aracı ile dünyaya inerler...Uzay aracı neden mi gariptir? İnsan şeklindeki bu uzay aracı komutanlarının (Eddie Murphy) tıpatıp aynısının kendi vücutlarına göre binlerce kez büyütülmüş halidir. Uzaylılar kendi gezegenlerini kurtarmanın peşindedirler fakat kullandıkları gemi dünya üzerinde kendine daha ilginç bir misyon bulmuştur. Güzeller güzeli bir dünyalının (Elizabeth Banks) kalbini kazanmak...

IMDB Puanı: 4.8 Yapım: 2008 - ABD Tür: Bilim Kurgu, Aile, Dram, Komedi, Macera Süre: 105 dakika Yönetmen: Brian Robbins Oyuncular: Eddie Murphy, Elizabeth Banks, Gabrielle Union, Allisyn Ashley Arm Senaryo: Rob Greenberg, Bill Corbett Yapımcı: David T. Friendly, Todd Komarnicki
 

FİLMİ İZLE

Film Hakında Yorumlar
23 Yorum yapıldı. Siz de yorumunuz yazın!

  1. maho 17 Aralık 2011 - 3:47

    güzel eglenceli flim

  2. nT. 17 Aralık 2011 - 14:40

    su 3. tek partı kaldıırn bıseyyukleyın dıyıp duruyo :S ve sayesınde sıte kasmaya baslıyor onun yerıne sıtenın lınkını koyun

  3. MT 17 Aralık 2011 - 19:51

    Divx yuklemeni istiyor onu yuklemeyip partlı olarak izleyebilirsin bylece sitede kasmaz

  4. kaan 18 Aralık 2011 - 19:11

    ilginç ama çok harika bir film.

  5. heydar 26 Şubat 2012 - 13:22

    guzel heycanli

  6. serdar 27 Şubat 2012 - 18:54

    süper film

  7. Songül 04 Mart 2012 - 12:17

    Harika bir filmdi. Hatta mükemmel izlemeyenlere tavsiye ederim. =)

  8. koko205 09 Mart 2012 - 14:03

    Çok komik bir filmdi

  9. kenan 16 Mart 2012 - 23:39

    süpermiş lan :D

  10. kenan 17 Mart 2012 - 13:21

    bayıldım :D gülmekden ölücem XD

  11. zehra 17 Mart 2012 - 13:21

    eh iyimiş :P

  12. yusuf 27 Mart 2012 - 12:37

    film hep takılıo iqrençti

  13. yusuf 27 Mart 2012 - 18:24

    iğrenç hep takılıo

  14. tolga 02 Nisan 2012 - 0:39

    çok güzel film gerçekten bu tur filmleri severim biraz çocukca ama bu filmler beni bı tuhaf yapıo tam anlamadım ama film ço güzel

  15. heydar 02 Nisan 2012 - 18:09

    cok guzel

  16. dilek 27 Nisan 2012 - 21:35

    çok güzel, eğlenceli. ve durdurup da açarsanız açılıyo,hiç bir bozukluk yok

  17. ezgi 02 Haziran 2012 - 19:20

    güzel

  18. Saleh 26 Temmuz 2012 - 2:24

    Cok Guzel Bir Filmdii Admin Cok Tewekkur Ederimm…

  19. faho 07 Ağustos 2012 - 17:18

    manyak filim abi çok güzel izlen haaaaaa……

  20. gökay 07 Ağustos 2012 - 23:28

    Eddie Murphy işte bu adamım… :)

  21. melek 16 Ağustos 2012 - 18:56

    güzel filmdi beğendim daha öncede izlemiştim ama küçüktüm

  22. admin 13 Mart 2013 - 22:53

    Bir Çılgının İçinde linkler yenilendi

  23. şahin 11 Haziran 2013 - 23:14

    harika bir filmdi dey in de ayağa baya büyükmiş

Film Hakkındaki Yorumunuz Filme Yorum Yazın