Frankenstein 2014 Full izle

  IMDB Puanı
:
5.4
  Vizyon Tarihi
:
2014 - USA & Avustralya
  Tür
:
Aksiyon, Fantastik, Bilim-Kurgu
  Süre
:
93 Dakika
  Dil
:
Türkçe Altyazı
  Oyuncular
:
Yvonne Strahovski, Bill Nighy, Jai Courtney, Aaron Eckhart, Miranda Otto, Caitlin Stasey, Kevin Grevioux
  Yönetmen
:
Stuart Beattie
  Etiketler
:
, , , ,

Dr.Frankenstein, ölmüş birini tekrar hayata çevirmek için uzun süreli çalışmalar yapar ve bir ucube yarattığını düşünerek onu köprüden aşağı ırmağın sularına bırakır.. Hayata gözlerini açan ucube intikam için geri döner ve intikamını çok acı bir şekilde alır. Frankenstein’i gömerken Şeytanlar ve Meleklerle başbaşa kalır. Meleklerin başı ona “Adam” ismini verir ve serbest bırakır. İnanılmaz yaradılışından bu yana 200 yıl geçmiştir ve halen hayattadır. Kendisini insanlığın kaderini belirleyecek bir savaşın ortasında bulan Adam, yaradılışının anahtarını arayan Şeytanlar ve bu anahtarı Şeytanlara bırakmayacak olan Melekler arasında kalmıştır.. İnanılmaz görsel efektler ile Kevin Grevioux’un kaleminden bu yana çekilmiş en iyi film olan I, Frankenstein siz değerli EvrenselFilm takipçilerinin izlemesi için hazır. İyi seyirler dileriz.


Film Hakında Yorumlar
71 Yorum yapıldı. Siz de yorumunuz yazın!

  1. eralpdus 04 Mart 2014 - 14:48

    Film tam anlamıyla 10 numara aksiyon severler izlesin. Site yöneticilerine çok teşekkürler

  2. admin 04 Mart 2014 - 14:56

    Şeytanların dış görünüm hariç herşeyi kılıfına uydurmuşlar.. Altyapı “SuperNatural” dizisinden, şeytanların ölümü “Blade” filminden ve bir çatışma sahnesi varki “Matrix 2” filminden esinlenmişler gibi geldi :)

  3. ali 04 Mart 2014 - 16:18

    keske turkce dublaj olsaydi

  4. kolaci1 04 Mart 2014 - 17:28

    tesekkürler admin emegine saglik

  5. cınemaproducer 04 Mart 2014 - 21:33

    turkce dublaj ısteyen arkadaslar cıdden fılm fılan ızlemesın nası boyle bişi talep edılır kı.herseyın orıgınalı guzelken .

  6. umut 04 Mart 2014 - 22:41

    süper film tesekürler admin

  7. ergun 04 Mart 2014 - 22:49

    fılım harıka bol aksıyon bılımkurgu soluksuz ızledım

  8. bulut 04 Mart 2014 - 23:33

    ınsanları koruyan melek yardımcıları seytanlardan daha korkunclar :) Ters Ambıans esmıs Fılmde :)

  9. ilyas 05 Mart 2014 - 1:31

    iyi film ne zaman sonuna geldim anlamadım………

  10. mehmetcan ozyilmaz 05 Mart 2014 - 2:19

    FILM bomba !! admin cok sagol allah senden razi olsun ben buraya baska bir film sitesinden geliyorum 3 gun oldu bulali ama izlemedigim filmlerde varmis dedirttin sagolasin

  11. mustafa 05 Mart 2014 - 3:27

    Türkçe dublaj isteyenlere yönelik bir söylemde bulunmuşsun ama yanlış bir düşünce burada sen ben bir başkası orijinal dilde izleyebilir ama çoğu kişi Türkçe dublajı daha çok seviyor o yüzden biraz yazdığımız kelimelere dikkat edelimm der

    Admine Saygılarımı sunar emeğine sağlık derim ve filmime bakarım İYİ SEYİRLER

  12. mi 05 Mart 2014 - 5:30

    iblislerin dış görünüşü biraz komik ama izleneblir bi film güzeldi yine de

  13. ozi 05 Mart 2014 - 10:15

    fragmanı izledim güzele benziyo yarın sabaha kısmetse izlicem admin emeğine sağlık şimdiden kolaygelsin

  14. Devran 05 Mart 2014 - 13:08

    Muhtesem guzel bir filmdi
    Ayrica keske film Türkce dublaj olsaydi diyenlere
    Arkadaslar altyazili yöntem ile lisan ögrenme imkaniniz oluyor
    Öyle sacma sapan dublaj tarz seslendirmelerle,
    Filmin formati bozuluyor,düsününsene bir yabanci oyuncu,
    Türkce konusuyor ve ses oyuncuya asla uymuyor.
    Tabiki yinede özgürce bir tercihinizdir.
    Admin tesekkurler emeginiz ve paylasiminiz icin .
    Saygilar

  15. cemal 05 Mart 2014 - 15:35

    admin bunu hemen verdin de HERKÜL ve KAPTAN AMERİKA yok. herkül var ama alt yazı bile değil.

  16. admin 05 Mart 2014 - 16:25

    Herkül için telif hakkı uyarısı aldık maalesef…

  17. ahm09t 06 Mart 2014 - 3:22

    Muhteşem, kusursuz. Efek dediğin böyle olur. Soluksuz izledim. Teşekkürler Admin…

  18. harun 06 Mart 2014 - 10:22

    s.a öncelikle admin kardeşim siten harika bişe 1 numara şunu merak ediyorum 47 ronin nezaman cıkıcak valla sinamaya gidemiyoruz paramız olmadığından kardeşim bi bilgi verirsen çok iyi olur be ellerine sağlık bu arada bize küzel filimler izletiyorsun şu 47 ronin hakkında bilgi verirmisin cvabını bekliyorum

  19. admin 06 Mart 2014 - 11:01

    @harun, dostum o film için telif hakkı uyarısı aldık.. duruma göre bakacaz bi çaresine…

  20. başar 06 Mart 2014 - 15:59

    güzel önerilebilecek bir film

  21. Asfa 06 Mart 2014 - 22:23

    güzel film tavsiye edilir

  22. baran65 06 Mart 2014 - 22:41

    admin partlarda bi sıkıntı var. eksik gibi

  23. admin 06 Mart 2014 - 22:46

    @baran65, partlarda herhangi bir sıkıntı yok.. 3 part ve 2 alternatif bulunmaktadır..

  24. selim 07 Mart 2014 - 0:45

    fantastik film sevenlere tavsiye ederim oyunculuk adına birşey yok ama sırf aksiyonu için izlenir.

  25. ben kim m 07 Mart 2014 - 7:32

    film iğrenç izlemeyin zaman kaybı,hayır yani kız bütün insanlığı bi bilim adamı arkadaşı için mi harcıcak yani mantığınıza ben

  26. harun 07 Mart 2014 - 8:12

    eyvallah admin kardeşim bilgi için kolay gelsin

  27. cengiz 07 Mart 2014 - 22:49

    admin emegine saglık çok güzel bi film tavsiyemdir dostlar izleyin

  28. sasuska 07 Mart 2014 - 23:17

    emeğine sağlık

  29. fatih 07 Mart 2014 - 23:54

    herkes yabancı dil bilmiyor orjinal dil derken ne alaka. sen git hint filmlerini izle belki anlarsın

  30. ömer 08 Mart 2014 - 1:00

    izleyin güzel

  31. yusuf kıral 08 Mart 2014 - 23:20

    yıllardır evrensel film seyrederim hiç mi sıkıntı olmaz kardeşim on nömre

  32. murat 09 Mart 2014 - 0:44

    çok beğendim akıcı ve maceracı
    çok iyi yaa

  33. Halil 09 Mart 2014 - 1:31

    Evrensel film’in bize sunduğu alt yazılı filmler sayesinde ingilizcem gelişti.İngilizcesini dinliyorum alta zaten Türkçesi var buna taklit ederek öğrenme denir arkadaşlar,bizlerde Türkçeyi büyüklerimizden taklit ederek öğrendik.

  34. KOMAX 09 Mart 2014 - 11:23

    SÜPERR BİR FİLM MUTLAKA SEYREDİLMELİ

  35. SHADOWLAND PRENSİ 09 Mart 2014 - 13:53

    5.4 lük imdb puanı bence biraz acımasız olmuş.Film belki klasik bilinen bir konunun yeniden yorumu olduğu için bir dramı barındırmadığından hikayesi olmadığından sadece aksiyon için çekilmiş olduğundan bu puan verilmiş olabilir ama çıkışı itibariyle çağdaşı bir çok filme göre göz dolduran bir yapım olduğundan en azından puanı 6,5 – 7,0 olabilirdi.ses ve görüntü efektleri zaten standardın üzerinde ve sürükleyici iyi vakit geçirmek için kesinlikle izlenebilecek bir film.

  36. selocan 09 Mart 2014 - 18:20

    bu güzel film için teşekkürler sitenizi her zaman beğeniyle takip ediyorum

  37. burak 09 Mart 2014 - 23:11

    adim filmin sonu eksikmi yoksa orada mı bitiyo

  38. ozgur 10 Mart 2014 - 0:06

    reklam yok dıye bu sıteye baslamıstım ama yazık…
    reklamın dıbı burda artık….

  39. admin 10 Mart 2014 - 9:54

    @ozgur, reklam olmasa bu filmleri izleyemeyeceğinin farkında değilsin sanırım :)

  40. admin 10 Mart 2014 - 9:55

    @burak, tam orada bitiyor dostum :)

  41. ilker 10 Mart 2014 - 11:42

    Admin… Site içi calışmalarınızdan dolayı tebriik ederim .Bol Bol para kazanmanız dileğiyle :DDDD

  42. FİLMSEVER 11 Mart 2014 - 15:09

    ben beğendim izleyin pişman olmazsınız

  43. mahir 11 Mart 2014 - 18:49

    ben uzun yıllardır bu sitede film seyrediyorum.. admini tebrik etmek için yazıyorum.. gerek klasik filmler gerekse vizyon filmlerini en kısa sürede bize ulaştırdıgı için.. filme gelince karanlıklar ülkesini izleyenler bilir çogu oyuncu bu filmde.. film eglenceli ve hızlı tempoda gidiyor.. kısacası izlemeye deger bir film.. emegine yüregine saglık admin..

  44. aşi 12 Mart 2014 - 10:58

    deli filim kesin izleyin izlemeyipte ne yapacanız güzel film yapılmıyo ne zamandır ama bu film güzel olmuş tavsiye ederim…

  45. Yusuf 14 Mart 2014 - 14:15

    Şirkliklerin babası kimse neden bunu söylemiyor….!!!???

  46. Raman 14 Mart 2014 - 18:57

    S.a filmi bosverin Site guzel arkadaslar tskler Admin filmlerde zaten Kimi begenir Kimi begenmez bu hep boledir…

  47. gokhan 14 Mart 2014 - 23:24

    tek part ekleseniz daha guzel olur bende

  48. Murateren Arslanbay 14 Mart 2014 - 23:48

    super film tavsiye ederim :D

  49. Engin ARISOY 15 Mart 2014 - 21:22

    Emeğine sağlık admin iyimi varsın ve bize bu güzellikleri izleme fırsatı veriyosun

  50. macar 15 Mart 2014 - 23:44

    bu nedir arkadaş… admin emeğine sağlıkk süpersin..

  51. murat k 16 Mart 2014 - 16:27

    on numara beş yıldız alt yazı demeyin kesinlikle izleyin pişman olmayacaksınız.

  52. acan terzi 17 Mart 2014 - 1:26

    arkadaşlar filmin türkçesi çıkmadan admin nasıl eklicek? kahveden adam toplayıp kendisimi seslendirecek filmi ? düşünmeden konuşmayın,, admin teşekkürler ..

  53. Halim 19 Mart 2014 - 13:50

    O kadar da iyi degilki yani abartmayin

  54. Ümit DanyıLdız 21 Mart 2014 - 0:50

    Ben cocuklugum’dan berıdır fılm Izlıyorum . Her gun 2 tane Standart’tır bende Bu Son 2 ay Bu sıteyı kullanıyorum Herseyden Cok memnunum’ve fılm Secerken yorumları’da okuyorum Insanların fıkırlerıne gore fılm ızlıyorum bazen demek Istedıgım ızledıgınız her fılm’den sonra ıcınızden gelnı yazın lutfen fılmlerı kotulemeyın Orta’da emek var.. emege saygı .admın türk Komedi film’leri? pek yok ya

  55. admin 21 Mart 2014 - 19:22

    @Ümit, türk filmlerinden telif hakkı uyarısı aldığımızda maalesef sitemizde çok azı var..

  56. özgür 22 Mart 2014 - 16:13

    film kahramanın hiç özelliği yok devamlı dayak yiyip rehin alınıyo çok büyütmemek lazım filmi

  57. Yasemin Yenmez 25 Mart 2014 - 0:49

    filmin devamı çekilmeli son günlerde izlediğim en güzel filmlerden biri kesinlikle zaman kaybı değil

  58. ahmet 26 Mart 2014 - 22:19

    film süperdi hep başka bir film sitesini takip ederdim bide burayı deniyim dedim

  59. selinn 28 Mart 2014 - 2:25

    abartmamak şartı ile izlenebilir bir film siteden çok memnunum ellerinize sağlık admin ama filmin konusu çok basit geldi vardı rehin alındı kurtuldu yinede izlenebilir

  60. ömer 28 Mart 2014 - 16:17

    süperdi film teşekkür ederim

  61. Ukela Aslan 01 Nisan 2014 - 0:03

    admin teşekkürler ama film 10 üzerinden 3 kötü yani o kadar uçan sey var orduyla seytanı adam olduruyo saçmalık çooooook bunun gibi, abartılı sahneler mantıksal hatalar vs. tek kız güzel 3 puan ona zaten

  62. FILMHOLMES 03 Nisan 2014 - 11:38

    Film kendini belli etmiş yoruma gerek yok!

  63. tayfun 12 Nisan 2014 - 13:16

    hayatımda izlediğim en kötü filim değmez izlemeye..sacma sapan flim..

  64. mesutozemir 20 Nisan 2014 - 1:14

    zevkle izlenecek güzel bir film. emeğinize sağlık.

  65. ayaz 30 Nisan 2014 - 22:46

    bende çok beğendim açıkçası

  66. batuhan 30 Mayıs 2014 - 22:31

    admin türkçe dublaj yapsan şu film i bu arada siten çok başarılı eline sağlık

  67. Samet Çakir 31 Mayıs 2014 - 3:25

    İzlemeye değer bir film. Biraz acımasız puan vermişler ama izlenilir. Admin yorum rekoru yaptım sanırsam genç gibi hissettim şukumu ver :D 10/6.5

  68. admin 31 Mayıs 2014 - 20:44

    @Samet, Şukun verildi dostum :D 5 yıl gençleştiğini itiraf et…

  69. Yummiyum 04 Haziran 2014 - 23:40

    10 numara bi film mutlaka izleyin !!!!!!!! gercekten super!

  70. metin 10 Ağustos 2014 - 12:47

    süper elınıze emegınıze sağlık

  71. sdhjfsdsk 13 Mart 2015 - 16:46

    guzel filim

Film Hakkındaki Yorumunuz Filme Yorum Yazın



kapat