Sevimli Canavarlar Üniversitesi FULL HD Türkçe Dublaj izle

Monsters-University- sevimli canavarlar üniversitesi-2013
Mike Wazowski ve James P. Sullivan ayrılmaz bir ikilidir ama durum her zaman için böyle olmamıştır. Bu uyumsuz canavarlar tanıştıkları andan itibaren birbirlerine tahammül edememişlerdir. “Sevimli Canavarlar Üniversitesi” (Monsters University), Mike ve Sulley’nin farklılıkları aşarak nasıl en yakın dostlar olduklarına dair kapıları açıyor.

IMDB Puanı: 7.8
Yapımı : 2013 – ABD
Tür : Animasyon , Komedi , Macera
Süre: 100 Dak.
Yönetmen : Dan Scanlon Deluise


MR – TEK PART

VK – TEK PART

Film Hakında Yorumlar
20 Yorum yapıldı. Siz de yorumunuz yazın!

  1. MRTKTLG 05 Temmuz 2013 - 7:00

    Sanırım ilk kez yorum yapıyorum. Böyle bir filmin olduğunu bile bu sitede öğrendim. Animasyon filmlerine fazlasıyla meraklıyım ve bu filmi Monster Inc. (Sevimli Canavalar) sandım ilk gördüğümde. Ne ara vizyona girdi, ne ara Türkçe dublajlı olarak nete düştü, şaşırdım doğrusu. Admine teşekkür edenlere her zaman uyuz olmuşumdur ama… Teşekkürler admin. (:

  2. MRTKTLG 05 Temmuz 2013 - 8:45

    Filmi izlemeyi henüz bitirdim ve ilk filmdeki tadı alamadım doğrusu. Film Sulley ile Mike’ın üniversite yıllarını anlattığı için ilk filmdeki Boo’yu göremiyoruz. Diğer bir çok karakteri görmeniz mümkün. Her ne kadar ilk filmdeki tadı alamasak da Pixar’ın adı yetiyor. Kesinlikle izlenebilir.

  3. atahan7767 05 Temmuz 2013 - 10:45

    süpersin adminim slogan yapcam sana :D

  4. hüeyin 05 Temmuz 2013 - 12:41

    COK İYİ Bİ FİLM TEŞEKÜRLER ADMİN

  5. kadir 05 Temmuz 2013 - 20:09

    bizim admin farkli bi yaratik kardes… vizyona girmeyen filmler bile burda karsina cikabilir

  6. Yns 05 Temmuz 2013 - 21:22

    admin full hd yazmışmısn açıyoruz sinema çekimi niye yalan söylüyorsun başlıktada belirtsene sinema çekimi diye.

  7. admin 05 Temmuz 2013 - 21:55

    720P HD Film, ayrıca filmin altında
    ” Film sinema çekimidir” diye yazıyor.

  8. punisher 06 Temmuz 2013 - 17:34

    sırf masonik semboller ve illumınati dolu bu çizgi filmleri izletip çocuklarımızın beynini yıkamayın arkadaşlar

  9. cetova 06 Temmuz 2013 - 18:04

    bu miLLete yaranmak mümkün deqiL,sitede herşey 10 numero emeqine saqLık ADMiN

  10. murath 06 Temmuz 2013 - 23:17

    dünyanın en kolay işi birşeyi eleştirmektir.Yapmaktansa yıkması daha kolaydır.Kendi zihnine 2 dakika zaman ayırmayanlar,hogörüyü görünce,aklına geleni yazıyor.

  11. serkan 07 Temmuz 2013 - 22:53

    admin öncelikle herşey için teşekkürler…
    bu site en begendiğim siteler arasındaydı önceden çünkü filmler çok çabuk açılıyordu ve alternatif izleme seçenekleri vardı. ancak şimdi bir filmi açıp dakiklarca yüklenmesini beklemek zorunda kalıyoruz, bu sorunu halledersen çok sevinirim.

  12. Mep 08 Temmuz 2013 - 2:18

    cümleten s.a oğlumla beraber izledik çok hoşumuza gitti admin sana ben tekrar tekrar teşekkür ederim bi ayrıntı daha 7 yaşında oğlum var oda özellikle sana teşekkür etmem için baba bende teşekkür ederim yaz dedi onuda yazmak istedim emeğine eline koluna sağlık

  13. Gusiiiiiiiii 08 Temmuz 2013 - 2:50

    Tek KELIMEYLE Harika

  14. admin 08 Temmuz 2013 - 12:53

    Mep, sana ve oğluna ben de teşekkür ederim.

  15. parvin 08 Temmuz 2013 - 13:57

    cok guzeldi hic sıkılmadan seyrettim.. hele Mike-a bayıldım. o ne tatlilik oyle ya. bide o tatlilikla korkunc olmaya calisiyor. iyi seyirler))

  16. tarçın 18 Temmuz 2013 - 9:11

    admin harikasın yaa ! arkadaşlar yalan olmasın ama bizim adminin daha çekilmemiş filmleri bile siteye koyduğunu tespit ettim öyle ki hobbit 2’yi bi ara koydu sanırım sonra telif hakları sebebiyle geri kaldırmak zorunda kaldı o derece yani :D

  17. a.. 20 Temmuz 2013 - 15:26

    hepinize thank you hacılarr

  18. :) 29 Temmuz 2013 - 10:59

    daha gormedim ama kalitesi iyise super bir filim bu filim daha yeni sinemalara girdi !

  19. çağla 31 Temmuz 2013 - 19:02

    admin en iyi adminsin bu sitede hangi filmi izlediysem kalitesi filan herşeyi süperdi amin süpersinnnnnnnn

  20. admin 02 Ocak 2014 - 12:01

    “Monster University” Sevimli Canavarlar Üniversitesi filmi güncellenmiştir.. İyi seyirler dileriz.

Film Hakkındaki Yorumunuz Filme Yorum Yazın


kapat