Yedinci Oğul Türkçe Altyazılı izle – Seventh Son

  IMDB Puanı
:
5.6
  Vizyon Tarihi
:
2014 - USA
  Tür
:
Aksiyon, Macera, Fantastik
  Süre
:
102 Dakika
  Dil
:
Türkçe Altyazı
  Oyuncular
:
Ben Barnes, Julianne Moore, Jeff Bridges
  Yönetmen
:
Sergey Bodrov
  Etiketler
:
, , , , , ,

İblisler ve kötülüğün kol gezdiği bir çağda geçen filmde bu kötülüğe karşı savaşan bir adam ve yeni çırağının çıktıkları maceralarla dolu tehlikeli serüvenleri konu alıyor. Hayalet ismini taşıyan bı adam sahip olduğu bilgiyi çırağına aktarmaya çalışacak kötülükle mücadele edecek. Yedinci Oğul filmini izledikten sonra yorum ve görüşlerinizi bekliyoruz.

Seventh Son yani Yedinci Oğul filminin yönetmenliğini Sergey Bodrov yapmış ve Ben Barnes, Julianne Moore, Jeff Bridges başrollerini paylaşmıştır. 102 Dakika dakika süren film türkçe altyazılı olarak uyarlanmakla beraber IMDB den 5.6/10 puan almayı başarmıştır. Yedinci Oğul filmini hd kalitede ve full izlerken twitterda paylaşarak sitemize katkıda bulunabilirsiniz. Lider film siteniz EvrenselFilm sunar.. İyi seyirler dileriz.


Film Hakında Yorumlar
15 Yorum yapıldı. Siz de yorumunuz yazın!

  1. erdan marz 26 Mart 2015 - 21:27

    iyide film nerde hayırdır

  2. yaşar 27 Mart 2015 - 21:34

    ççok güzel

  3. selim 28 Mart 2015 - 11:33

    film çok güzel izleyin. kesinlikle daha yüksek imdb hakediyor

  4. semra 29 Mart 2015 - 1:39

    FiLM SUPERDI COK TESEKKURLER ADMINLER VE SAYGILAR LUTFEN BU TUR FILMLERI DAHA COK EKLERSENIZ COK SEVINIRIZ.

  5. ergun 29 Mart 2015 - 2:20

    admın bu fılmı uzun zamandır beklıyordum cok tesekkurler izlemenizi tavsiye ederım guzel fılım

  6. ergun 29 Mart 2015 - 2:23

    kacırmayın izleyın derim

  7. Tarık Polat 29 Mart 2015 - 4:19

    Ya Ben Bu Filmi İzlerken Düşünüyorum Nie Adı Seventy Son Sonradan Öğrendim Seveth Son Olduğunu 70 Çocuk ne demek la :D Admın Hız kalite Süper Kardeşim Eline Sağlık.

  8. Tarık Polat 29 Mart 2015 - 5:57

    Filmi Gerçekten Çok Beğendim ilk Gördüğümde Seventy son Olarak Algıladım 70 Çocuk Yani Değilmiş :D Bu arada 1 yıl boyunca filmin kalitesi 144p idi Bilmiyorum neden böyle oldu Hızına Kimse Yetişemiyor Admin Ztn Baktığım Tek Site Bu İzleyin Beyler Bence.

  9. deli 29 Mart 2015 - 13:55

    filim ve site cok güzei. tşk.

  10. emre 30 Mart 2015 - 1:38

    gayet basarılı.. tavsıye ederım ızleyın..

  11. Zx402 30 Mart 2015 - 2:10

    Admin kardeş TR dublaj ne zaman eklenir bi çalısma varmı.Beklediğim fimdi bide Tr dublajı varsa harika olur tşkler

  12. samet07 30 Mart 2015 - 2:17

    beklediğim filmdi birde Türkçe dublaj olursa tadından yenmez ne zaman eklenir admin kardeş TR si

  13. eyüp ünal 01 Nisan 2015 - 14:37

    Güzel bi film izleminizi tavsiye ederim ..

  14. GS Erol Zafer 03 Nisan 2015 - 10:36

    Çok güzel bir film. Tavsiye edilir. Fantastik severler hoşlanacaktır.

  15. zeki 06 Nisan 2015 - 19:01

    sonu saçma bitmiş

Film Hakkındaki Yorumunuz Filme Yorum Yazın



kapat